niedziela, 17 kwietnia 2016

Me

Hej!

 Pierwsza moja publikacja, jak można wywnioskować z tytułu, będzie o mnie. Od czego by tu zacząć...... Podobno jestem już dorosła, bo ukończyłam 18 lat ale podejmowanie decyzji, które będą miały poważny wpływ na moją przyszłość mnie przeraża. Jestem miłośniczką książek. Pochłaniam je jak tlen, dają mi wiele do myślenia, kształtują osobowość. Potrafię zrezygnować ze snu czy nie pójść do szkoły aby skończyć wybrana powieść. Mam wspaniałych przyjaciół, którym mogę powierzyć każdą myśl, każde zmartwienie. To właśnie dzięki nim potrafię szczerze się cieszyć. Są moim światełkiem w tunelu. Jestem pesymistką. Uwielbiam malować paznokcie. Z każdym dniem moja paleta barw się powiększa a portfel topnieje. Rockowa muzyka jest moją miłością, te wszystkie głośne wokale i piękne brzmienia gitar naładowują mnie energią. Muzyka jest moim paliwem, moim życiem. 
 Nie wiem co chwielibyście o mnie wiedzieć. Pytajcie w komentarzach, obiecuję odpowiedzieć. :) 
Wasza Stokrotka 

1 komentarz: