poniedziałek, 18 kwietnia 2016

#1


  Hej. Już mówiłam że moją miłością są książki. Lubię przeglądać zbiory moich znajomych i pożyczać od nich książki. Jestem stałym bywalcem bibliotek. Ostatnio będąc w sobotni wieczór u przyjaciela zauważyłam na półce całą serię Wiedźmina A. Sapkowskiego. Dużo pozytywnych opinii słyszałam na temat tej serii i dodatkowo kolega namówił mnie na przeczytanie. Każdą wolną chwilę poświęcałam na zgłębianie się w historię Geralta z Rivii . Ale do czego dążę.... Dzisiaj dostałam kolejną część a że z moją pamięcią nie można się dogadać to zapomniałam reklamówki z sali i musiałam biegać po schodach aby ją zabrać. Całe cztery piętra. Teraz pilnuje jej jak oka w głowie.  

   Rada na przyszłość: jeśli nie chcesz latać po schodach to nie wieszaj reklamówki pod stolikiem. Najlepiej ciągle trzymaj książkę w dłoni.
  A wy czego ostatnio zapomnieliście?
Wasza Stokrotka 

6 komentarzy:

  1. Haha, pilnuj, masz racje!
    Ja cały czas coś zapominam, najczęściej telefonu xd
    Ale zaraz się znajduje więc jest oki :)
    st3fansk4.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. heh całkowita racja xD Ja zapominam czasem telefonu albo słuchawek
    Pozdrawiam
    szalonaa-ja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Też kocham książki! Ja zawsze zapominam parasola, niestety nie zawsze go odnajduję :P
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie: klik

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moim sposobem na niezapominanie parasola jest brak parasola :D

      Usuń